Yapay Zeka ile Influencer Pazarlamasında Yeni Dönem
Yapay zeka tabanlı influencer pazarlama teknolojisi geliştiren Winfluencer, büyüme yolculuğunda önemli bir adım attı. Şirket, girişim ekosisteminde aktif rol oynayan melek yatırım ağı Decacorn Angels’tan yatırım aldığını duyurdu.
Winfluencer, aldığı yeni yatırımı teknoloji tabanlı büyümesini hızlandırmak, yapay zeka destekli influencer pazarlama platformunu geliştirmek ve yurt dışına açılmak için kullanacağını kaydetti.
Winfluencer, 2022 yılında Funda Yener ve Okan Tübek tarafından kuruldu. Şirket, yapay zeka destekli bir influencer pazarlama platformu olarak markalar ile içerik üreticilerini gerçek zamanlı verilerle buluşturarak kampanya yönetimini kolaylaştırıyor.
İTÜ ARI Teknokent bünyesinde doğan ve kısa sürede influencer pazarlama süreçlerini yapay zekâyla dönüştüren bir platforma dönüşen Winfluencer, markalar ile içerik üreticilerini gerçek zamanlı verilerle buluşturarak kampanya yönetimini uçtan uca kolaylaştırıyor.
Marka-Influencer Eşleşmesinde Yapay Zeka Rolü
Platform, reklam verenlerin doğru içerik üreticileriyle hızlı ve etkili kampanyalar yürütmesini sağlarken; aynı zamanda ses ve görsel analiz teknolojileriyle içerik kalitesini ölçebiliyor, performansı yapay zeka destekli tahmin modelleriyle öngörebiliyor.
Winfluencer, geçtiğimiz aylarda İş Bankası Yapay Zeka Fabrikası ve İTÜ ARI Teknokent’in yatırım fonlarının da ilgisini çekmiş, aynı zamanda Innogate programı kapsamında uluslararasılaşma yolculuğunda Londra’ya gitmeye hak kazanmıştı.
Teknoloji tabanlı, uluslararası büyüme vizyonu olan ve yapay zekayı merkezine alan girişimlere öncelik veren Decacorn Angels, Winfluencer yatırımını bu stratejinin önemli bir parçası olarak konumlandırıyor.
Zehra KILIÇ
Benzer Haberler
“Yatırımcıların İlham Alacağı 10 Film”
Yapay Zeka ile Influencer Pazarlamasında Yeni Dönem
Girişimcilik ve Startup: Benzerlikler ve Farklar
Cesaretleriyle Parlayan Genç Kızlar: 12–17 Yaş Arası 10 Lider
Japonların “Kiralık Büyükanne” Projesi: OK Obaachan