Porsche Yine Zirvede

Porsche, üst üste sekiz yıldır dünyanın bir numaralı lüks markası olmaya devam ediyor. Marka değeri 36,8 milyar dolar olarak hesaplanan Alman spor otomobil üreticisini, Chanel takip ediyor. Brand Finance'in yeni verilerine göre, en büyük 50 lüks ve premium markanın marka değeri 317,0 milyar dolara ulaştı.

Brand Finance araştırması, Porsche'nin fiyat kabulü açısından 10 üzerinden 9,3 gibi yüksek bir puan aldığını ve bu puanın tüketicilerin ürünleri için yüksek bir ücret ödemeye istekli olduğunu gösterdiğini ortaya koyuyor. Bu, Porsche'nin satış hacmi yerine değeri önceliklendirme konusundaki uzun vadeli stratejisiyle örtüşüyor.

Faaliyet alanlarına bakılmaksızın tüm markaları değerlendiren Brand Finance'ın son marka değerlendirme araştırmasında, Porsche’nin yanı sıra iki otomobil üreticisi daha yer alıyor. 

Chanel İkinci Lüks Marka

Chanel, marka değerini %45 artırarak 37,9 milyar ABD dolarına çıkarıp, Louis Vuitton'ı geride bıraktı ve dünyanın en değerli ikinci lüks-premium markası oldu. Bu aynı zamanda onu sıralamada en hızlı büyüyen marka haline getirdi.

Chanel'in sektörde ikinci sırada yer aldığına şüphe yok, ancak Hermès  farkı kapatıyor.

Dior ise 2025 yılında marka gücü sıralamasında üç basamak yükselerek 100 üzerinden 93,5'lik BSI puanıyla en güçlü lüks ve premium marka oldu. Dior'un puanı ayrıca, 2025 yılı için dünyanın en değerli 500 markası arasında, “10 En Güçlü Küresel Marka” listesine girmesini sağladı.

Anasayfa Reklam Alanı 1 728x90

0 Yorum

Henüz Yorum Yapılmamıştır.! İlk Yorum Yapan Siz Olun

Yorum Gönder

Lütfen tüm alanları doldurunuz!