Lüks Tüketimin, Doğu’ya Demir Atmış Hali: The Louis

Lüks dendiği zaman, gezegenimizde akla ilk anda gelecek birkaç marka var. Bunlardan bir tanesi de tabii ki Louis Vuitton. Dolar milyarderlerinden film yıldızlarına, kraliyet üyelerinden bürokratlara kadar “seçkin” insanların tercihi olan bu marka, ekonominin yeni kalesi olan Çin’in Şanghay şehrinde, mağazalarına bir yenisini daha ekledi. Ama bu sefer oldukça iddialı bir konsepte imza attı. 

Otuz metrelik yükseklikteki bir gemi olarak tasarlanan mağazaya “The Louise” ismi verildi.  Geçtiğimiz perşembe görkemli bir törenle açılan “The Louis”, şehrin alışveriş merkezi olan Nanjing Road’da bulunuyor.

Mağazanın, lüks tüketimde azalmanın gözlendiği Çin’de satışları artırması bekleniyor. Louis Vuitton'un içi tasarım ekibine göre, tekne şekli "Doğu'ya Açılan Kapı" olarak Şanghay'ın liman kültürüne saygı duruşunda bulunurken, markanın okyanus ötesi yolculuklar için ürettiği sandıkların geçmişine de gönderme yapıyor.

Anasayfa Reklam Alanı 1 728x90

0 Yorum

Henüz Yorum Yapılmamıştır.! İlk Yorum Yapan Siz Olun

Yorum Gönder

Lütfen tüm alanları doldurunuz!