Huda Katan Markasını Geri Aldı

Huda Kattan Markasını Geri Aldı

Huda Kattan, kurucusu olduğu global güzellik markası Huda Beauty’nin bütün haklarını geri aldı. 

 

Güzellik dünyasının en etkili isimlerinden Huda Kattan, kurucusu olduğu Huda Beauty markasının tüm hisselerini geri alarak sektörde bağımsızlık rüzgârı estirdi. 2017 yılında yatırım şirketi TSG Consumer Partners’a azınlık hissesi satan Kattan, 2025 itibarıyla bu ortaklığı sonlandırarak markanın tam kontrolünü yeniden eline aldı.

Kattan, yaptığı açıklamada bu adımı “derinlemesine kişisel ve cesur bir karar” olarak tanımladı: “Huda Beauty’yi yeniden tamamen sahiplenmek, benim için çok önemli bir an. Hayallerimizin çok büyük olduğu ve tek başımıza başaramayacağımız söylense de, aslında dünyayı değiştirmek için gereken tüm güce sahibiz”.

Aileden Gelen Güç, Yeni Dönemin Temeli

Huda Beauty, 2013 yılında Dubai’de küçük bir blog ve takma kirpik lansmanıyla yola çıkmıştı. Bugün ise 57 milyon takipçili bir dev haline gelen marka, Kattan’ın eşi Christopher Goncalo’nun CEO’luk rolü ve kız kardeşi Alya’nın sosyal medya stratejileriyle tam anlamıyla bir aile girişimi olarak yeniden yapılandırılıyor.

Yeni Vizyon: Topluluk, Özgünlük ve Cesaret

Kattan, markanın yeni döneminde “toplulukla daha güçlü bağlar kurmak, özgünlüğü korumak ve güzellik sektörünün sınırlarını zorlamak” hedefinde olduğunu belirtiyor. Yeni logo ve ürün lansmanlarıyla Huda Beauty, kurucusunun tam kontrolünde yeni bir sayfa açıyor.

Bu gelişme, güzellik sektöründe kurucuların yeniden söz sahibi olduğu bir dönemin habercisi olarak yorumlanıyor. Huda Kattan’ın bu hamlesi, bağımsız marka ruhunun küresel ölçekte yeniden yükselişe geçtiğini gösteriyor.

 

Özlem Yılmaz Küçük

Anasayfa Reklam Alanı 1 728x90

0 Yorum

Henüz Yorum Yapılmamıştır.! İlk Yorum Yapan Siz Olun

Yorum Gönder

Lütfen tüm alanları doldurunuz!